Field of play

Bestaat field of play-marketing uit logo’s aan elkaar rijgen voor langs een wedstrijdveld?

Mmm, niet bepaald. Field of play is een serviceterrein waar Marvin Smart groot mee is geworden. 40 jaar geleden al bedacht hij de duo-tone reclame die inmiddels overal is overgenomen. Die leidt namelijk tot een stijlvol, rustig beeld dat aansluit bij de look & feel van een evenement.

 

Hoge communicatieopbrengst

Met esthetisch verantwoorde boarding rondom speelvelden ben je er nog niet. Het gaat ook om kennis van camerastandpunten, om daarmee een hoge communicatieopbrengst voor sponsoren te garanderen. En bovendien: niet alles mag in de boarding en bij andere reclame-uitingen bij sportevenementen. Kennis van de (internationale) regelgeving is onontbeerlijk. Bij MarvinSmart komt u niet voor verrassingen te staan.

 

Kennis van sport

Last but not least is er kennis van de sport zelf nodig. Denk aan de verschillen tussen een wielerwedstrijd op de baan of buiten of het strand van een beachvolleybaltoernooi. Afhankelijk van de fysieke omstandigheden en alle andere aspecten stellen we u maatwerk- of standaardcomponenten voor.

 

Brandingsmogelijkheden

Behalve voor boarding systemen kleden wij bijvoorbeeld scheidsrechtersstoelen aan, score- en hoekborden, bouwen we (ere)podia en plaatsen we perswanden. En misschien zijn er bij uw evenementen nog heel andere brandingmogelijkheden. We onderzoeken het graag samen met u.

Items
  • Boarding systemen huur en koop
  • Backdrops
  • Branding van de ‘prijsuitreiking’
  • Dranghekdoeken
  • Start- en finishbogen
  • Ad-tops
  • Branding van scoreborden
  • Verhuur  scheidsrechterstoelen, spelersbanken
BENIEUWD GEWORDEN NAAR DE MOGELIJKHEDEN?